Fin! Vad är det för material i bandet?
Stilig sak det där!
Viktoria: Skitsnygg! Det är plast.Miriam: Stilig -ja! Är så nöjd så nöjd!
fiiin! hoppas att jag får en jag med till fölsedagen :)
Linda: Tack! Men det har uppstått ett problem. Den sackar efter...
Fin! Vad är det för material i bandet?
SvaraRaderaStilig sak det där!
SvaraRaderaViktoria: Skitsnygg! Det är plast.
SvaraRaderaMiriam: Stilig -ja! Är så nöjd så nöjd!
fiiin! hoppas att jag får en jag med till fölsedagen :)
SvaraRaderaLinda: Tack! Men det har uppstått ett problem. Den sackar efter...
SvaraRadera