Norr Went South
måndag 4 januari 2010
Jolin, Jolin, Jolin, Joooliiin!
Ikväll har vi träffat världens sötaste
Jolin
!
2 kommentarer:
Anonym
6 januari 2010 kl. 16:31
(:KRAM från jolin:)
Svara
Radera
Svar
Svara
S
6 januari 2010 kl. 17:44
Kram tillbaka!
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
(:KRAM från jolin:)
SvaraRaderaKram tillbaka!
SvaraRadera