söndag 3 januari 2010

Kläder

2010 ska garderoben tydligen inte vara tom! Idag har jag shoppat. Dels till Thailandsresan och dels "bara för att"!

3 kommentarer:

  1. Åhå! Låter trevligt! Var ska man shoppa då?

    SvaraRadera
  2. I Thailand går man väl naken, eller i sarong? Fast jag har ju aldrig varit där, så vad vet jag... ;)

    SvaraRadera
  3. Miriam: Hos Jennie P!

    Ponder: Sarong är inhandlat. Naken tror jag är förbjudet på väldigt många ställen som det verkar. Tack och lov!

    SvaraRadera