Åhå! Låter trevligt! Var ska man shoppa då?
I Thailand går man väl naken, eller i sarong? Fast jag har ju aldrig varit där, så vad vet jag... ;)
Miriam: Hos Jennie P!Ponder: Sarong är inhandlat. Naken tror jag är förbjudet på väldigt många ställen som det verkar. Tack och lov!
Åhå! Låter trevligt! Var ska man shoppa då?
SvaraRaderaI Thailand går man väl naken, eller i sarong? Fast jag har ju aldrig varit där, så vad vet jag... ;)
SvaraRaderaMiriam: Hos Jennie P!
SvaraRaderaPonder: Sarong är inhandlat. Naken tror jag är förbjudet på väldigt många ställen som det verkar. Tack och lov!