Hur går det med packandet?
Miriam: Inte en pinal är nedpackad.
Som jag idag ungefär... =D
Men NÄR åker ni?? Jag är som vanligt förvirrad:)
Omentjej: Där ser man! Det höll i sig till idag för mig med. Fast i något lindrigare form.t: Friday.
du har en award hos mig, btw =)
Omentjej: Då ska jag kolla in den!
Hur går det med packandet?
SvaraRaderaMiriam: Inte en pinal är nedpackad.
SvaraRaderaSom jag idag ungefär... =D
SvaraRaderaMen NÄR åker ni?? Jag är som vanligt förvirrad:)
SvaraRaderaOmentjej: Där ser man! Det höll i sig till idag för mig med. Fast i något lindrigare form.
SvaraRaderat: Friday.
du har en award hos mig, btw =)
SvaraRaderaOmentjej: Då ska jag kolla in den!
SvaraRadera