måndag 25 januari 2010

Men hallå!

Gå och lägg dig. Du håller ju på och somnar ståendes..!

-Åkejrå.

7 kommentarer:

  1. Miriam: Inte en pinal är nedpackad.

    SvaraRadera
  2. Men NÄR åker ni?? Jag är som vanligt förvirrad:)

    SvaraRadera
  3. Omentjej: Där ser man! Det höll i sig till idag för mig med. Fast i något lindrigare form.

    t: Friday.

    SvaraRadera
  4. du har en award hos mig, btw =)

    SvaraRadera
  5. Omentjej: Då ska jag kolla in den!

    SvaraRadera