söndag 7 februari 2010

Ett år sedan!

Antagligen världens bästa dag så här långt i mitt liv!

7 kommentarer:

  1. Åh så vackert! Stort grattis på bröllopsdagen!! Kram!

    SvaraRadera
  2. Åh, vad fina ni var. :) Grattis på bröllopsdagen!

    SvaraRadera
  3. Vilken dag det va! Supermycket grattis! Kram

    SvaraRadera
  4. Viktoria:Tack, tack, tack!

    Omentjej: Tackar sa mycket! Kram till dig med.

    Ponder: Det tycker vi med att vi var! Jag har anda inte lagt upp de mest avslojande bilderna, vill fortfarande vara lite anonym...

    Miriam: Ja, what a day! =) KRRRAAAM!

    SvaraRadera
  5. Ni är verkligen jättefina! Det är kul att gifta sig - och fortsatt kul att vara gift :)

    SvaraRadera
  6. J: Tack! Det ar verkligen en otroligt rolig dag. Hela dagen ar liksom konstig, men bara bra. Skulle kunna gora det fler ganger faktiskt! =)

    SvaraRadera