måndag 22 februari 2010

Som sagt, hemma igen.

Jag har ingen entusiasm i att laga mat. Jag har inte tagit i en kastrull på 3,5 vecka. Jag har ingen lust att ta i någon nu heller. Om jag ska vara helt ärlig.

Men jag är vuxen, så nu tar jag tag i det.

6 kommentarer:

  1. Har de inga bra hämtställen i Årsta? ;)

    SvaraRadera
  2. Ponder: Jo, men vi borde nog hålla i plånboken ett tag framöver...

    SvaraRadera
  3. Stek något då. Eller använd en ugnsform. Eller åk hem till någon och ät. Det ska vi göra idag. Billigt och gott:)

    SvaraRadera
  4. Miriam: Du är så klok. Önskar att jag fått hälften av din klokhet. Kan vi komma hem till er?

    Philip: Speciellt när du använder dig av dom.

    SvaraRadera