onsdag 17 mars 2010

God Morgon

Idag dricks juicen ur glas på fot. Då blir det ju liiite mer extravagant att kliva upp!?!

3 kommentarer:

  1. Självklart! En riktig humörhöjare! =)

    SvaraRadera
  2. Och funkar inte det kan man ju alltid tippa i lite champagne i juicen. ;)

    SvaraRadera
  3. Omentjej: Ja-a! Men det var inte precis så att jag vaknade trött (som alltid) och tänkte "juice ur glas på fot" och blev pigg. Men väl uppe så!

    Ponder: Men jag har inte champagne hemma...

    SvaraRadera