söndag 7 mars 2010

Nya gardiner

Idag har vi fått nya gardiner i kontoret. Men tyget, det är gammalt. Från IKEA i Sundsvall. Det är säkert...minst fem år gammalt i alla fall.

2 kommentarer:

  1. Hur gick det med det andra tyget, har det dykt upp än?

    SvaraRadera
  2. Ponder: Jo, nu ligger det på mitt utlämningsställe!

    SvaraRadera