En paraplydrink i sommar då?!
Frk S.: Jag har råd med två!
Men då så, då väntar vi bara på sol och hetta!
En paraplydrink i sommar då?!
SvaraRaderaFrk S.: Jag har råd med två!
SvaraRaderaMen då så, då väntar vi bara på sol och hetta!
SvaraRadera