lördag 17 april 2010

12:30


IKSU-Rönnby.

2 kommentarer:

  1. Hm. Det gick ju inte så bra. Dessvärre.

    SvaraRadera
  2. J: Nej men FY!

    Men det var sjuuukt underhållande match. Jag har sällan varit en sådan nervös åskådare som idag. Att vända 1-5 underläge till 6-6 och straffar är faktiskt helt sjukt! I en SM-final.

    SvaraRadera