måndag 5 april 2010

Idag: IKEA

Jo, så får det bli.

I snön.

2 kommentarer:

  1. Jag hade samma tanke, men övergav den så fort vi kommit hem... ;)
    Hittade du ngt skoj?

    SvaraRadera
  2. Omentjej: Njae. Inget skoj. Bara sånt nödvändigt. En liten plastback, gardinupphängningskrokar... Lite sånt.

    SvaraRadera