måndag 19 april 2010

Mayday, mayday!!

Höll på att dö av skratt ikväll!

4 kommentarer:

  1. Haha den där är underbar! Den ligger liksom "varmt" om hjärtat för min del :)

    SvaraRadera
  2. Viktoria: Helt fantastisk!!

    SvaraRadera
  3. Jag minns första gången jag såg den här... Gud så jag skrattade! Och jag skrattar nästan lika mycket nu med :) Jag lånar nog denna till min blogg också ;)

    SvaraRadera
  4. Therese: Alla utom jag verkar ha sett den där reklamen... Men man kan å andra sidan se den hur många gånger som helst!

    SvaraRadera