söndag 18 april 2010

Prekär situation

Det går inte att besöka den lokala ICA-butiken utan att det dras minst 300 kr från kortet. Det går icket. Jag har försökt så många gånger nu att jag gett upp.

6 kommentarer:

  1. Samma visa är det här uppe i Norrland. Det verkar vara ett landstäckande dilemma.

    SvaraRadera
  2. Viktoria: Jag förstår det inte! Hur är det möjligt. Jag MÅSTE bli bättre på det där. Ibland är man ju på ICA tre dagar i rad!

    SvaraRadera
  3. Varje gång jag åker in till ngn stad när jag är i stugan ryker minst en tusenlapp. Det är märkligt det där. Ica kan man ju liksom inte undvika på samma sätt som andra affärer..

    SvaraRadera
  4. Omentjej: Nä, det är svårt att undvika mataffären faktiskt!

    SvaraRadera
  5. Gissa hur det går när man har ICA Maxi som närmaste affär...? ;) (Förutom att det aldrig går på under 500 pix så tar det alltid minst en timme att handla.)

    SvaraRadera
  6. Ponder: Men en MAXI skulle jag gärna ha som närmsta butik! Då skulle två paprikor, en yoghurt och tuggummipåse inte få en slutnota på 300 kr.

    SvaraRadera