söndag 25 april 2010

Skrivandet går inte framåt

Tror att jag har tappat stinget.

Ändå har jag fotat en del i helgen och förra helgen för att posta här. Men jag orkar inte skriva. Jag förstår inte vad det ger. Det tar emot att formulera meningar.

Jag kanske kommer igen?!

7 kommentarer:

  1. Jag röstar för att du fortsätter.

    SvaraRadera
  2. Du kan väl köra bilderbloggande till orden återvänder?

    SvaraRadera
  3. Alla har svackor, rätt var det är kommer allt tillbaka. Det händer så mycket annat på våren.

    SvaraRadera
  4. Klart du kommer igen! Jag vet exakt hur det där är. Jag gillar det du skriver och läser nyfiket varje dag.

    Men, det ska kännas rätt. Man ska ha det där suget att skriva.

    SvaraRadera
  5. Fredrik: Du är mycket för omröstningar, du!!

    Ponder: Ojoj, ja kanske det? Då måste jag ha med mig kameran överallt bara.

    Omentjej: Våren är ju fantastisk på det viset!

    Viktoria: Jo, kanske. Eller så gör jag som du och abdikerar!

    SvaraRadera
  6. Känn lugnet. Formuleringar kommer till dig när du är mogen. Kram

    SvaraRadera