Jag har tom. fått pyttelite färg av mina stunder i solen... (dags att köpa ny solskyddskräm)
Omentjej: WHAT? Jag måste alltså ut och pressa, för det funkar! Schysst. Jag har massor av kräm sedan utlandstrippen, men det är antagligen lite väl starkt skydd på dom...
Jag har tom. fått pyttelite färg av mina stunder i solen... (dags att köpa ny solskyddskräm)
SvaraRaderaOmentjej: WHAT? Jag måste alltså ut och pressa, för det funkar! Schysst. Jag har massor av kräm sedan utlandstrippen, men det är antagligen lite väl starkt skydd på dom...
SvaraRadera