I augusti åker vi ut och kajakar i en vecka!Det kan gå hur som helst och det kan bli hur härligt som helst. Vi börjar be till alla vädergudar redan nu att solen står i zenit och regnet håller sig borta vid norska gränsen. Jag passar även på att önska maneterna ur vattnet och att kajaken håller vattentätt.
Skoj, säger jag bara!
Spännande!
SvaraRaderaJag håller tummarna för strålande sol, vindstilla, manetfritt och vattentätt!
Lägg till myggfritt också.
SvaraRaderaÅh, kajak - I love! Jag har tjatat i flera år nu att vi ska köpa en att ha på landet, men praktiska maken tycker vi ska köpa en kanadensare istället. *muttrar*
SvaraRaderaHoppas ni får en strålande kajakvecka!
Viktoria: Tack!
SvaraRaderaPonder: Man kan nog ha skoj med en kanadensare också!!?!
Therese: =)
Uh!?
SvaraRaderaAnonymaste anonym: Uh!? Är det ljudet under väderdansen?
SvaraRadera