lördag 29 maj 2010

Då var det väl mer eller mindre bestämt, då!

I augusti åker vi ut och kajakar i en vecka!

Det kan gå hur som helst och det kan bli hur härligt som helst. Vi börjar be till alla vädergudar redan nu att solen står i zenit och regnet håller sig borta vid norska gränsen. Jag passar även på att önska maneterna ur vattnet och att kajaken håller vattentätt.

Skoj, säger jag bara!

6 kommentarer:

  1. Spännande!

    Jag håller tummarna för strålande sol, vindstilla, manetfritt och vattentätt!

    SvaraRadera
  2. Lägg till myggfritt också.

    SvaraRadera
  3. Åh, kajak - I love! Jag har tjatat i flera år nu att vi ska köpa en att ha på landet, men praktiska maken tycker vi ska köpa en kanadensare istället. *muttrar*

    Hoppas ni får en strålande kajakvecka!

    SvaraRadera
  4. Viktoria: Tack!

    Ponder: Man kan nog ha skoj med en kanadensare också!!?!

    Therese: =)

    SvaraRadera
  5. Anonymaste anonym: Uh!? Är det ljudet under väderdansen?

    SvaraRadera