Norr Went South
lördag 1 maj 2010
Hemma hos oss
Hemma hos reportage av mindre intressant modell.
Kaffe från ibiza står på kökshyllan. Den fick jag i tackpresent för att jag varit en eminent bilvakt någon gång i mitten på 2000-talet.
Tulpaner har vi ofta här hemma.
Av någon anledning väljer orkiéerna att bara blomma längst ut på pinnarna...
Kanske den finaste ramen jag äger.
En krok har kollapsat. Så får det vara ett tag till.
Ett gäng nytvättade kulturhuvdstads t-shirtar ligger och skräpar här hemma.
2 kommentarer:
Philip
3 maj 2010 kl. 14:52
Nu tror jag det är nån som har tagit snygga bilder!
Svara
Radera
Svar
Svara
S
3 maj 2010 kl. 21:29
Philip: Fina prylar -bättre foton!
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Nu tror jag det är nån som har tagit snygga bilder!
SvaraRaderaPhilip: Fina prylar -bättre foton!
SvaraRadera