måndag 3 maj 2010

HURRA!!!

Ikväll har vi firat grannen som fyller 25 år idag! Princesstårta från lokala konditoriet, finkopparna från auktionen och urtjusiga grattis-flaggan. Så mysigt!!

7 kommentarer:

  1. Så tjusigt. Jag vill ha eran kamera.

    SvaraRadera
  2. Årstasmys är det bästa

    SvaraRadera
  3. fia: Men ni kan ju fota bra med er kamera väl??!

    Eric: Sannerligen!

    SvaraRadera
  4. Jag gillar fyrabitarstårtor.

    SvaraRadera
  5. Härligt med kalas så där i början på veckan. Ser både gott och mysigt ut. :)

    SvaraRadera
  6. Vilken rar flagga! Skulle kunna tänka mig en tårtbit i detta nu.

    SvaraRadera
  7. Philip: Det gillar du, ja...

    Ponder: Bra start på veckan om inte annat!

    Miriam: Eller hur?! Flaggan är hur fin som helst. Det väcktes en liten korsstygnstant inom mig. Kanske kommer det en flagga till nästa födelsedag... =)

    SvaraRadera