Ikväll har vi firat grannen som fyller 25 år idag! Princesstårta från lokala konditoriet, finkopparna från auktionen och urtjusiga grattis-flaggan. Så mysigt!!
Miriam: Eller hur?! Flaggan är hur fin som helst. Det väcktes en liten korsstygnstant inom mig. Kanske kommer det en flagga till nästa födelsedag... =)
Så tjusigt. Jag vill ha eran kamera.
SvaraRaderaÅrstasmys är det bästa
SvaraRaderafia: Men ni kan ju fota bra med er kamera väl??!
SvaraRaderaEric: Sannerligen!
Jag gillar fyrabitarstårtor.
SvaraRaderaHärligt med kalas så där i början på veckan. Ser både gott och mysigt ut. :)
SvaraRaderaVilken rar flagga! Skulle kunna tänka mig en tårtbit i detta nu.
SvaraRaderaPhilip: Det gillar du, ja...
SvaraRaderaPonder: Bra start på veckan om inte annat!
Miriam: Eller hur?! Flaggan är hur fin som helst. Det väcktes en liten korsstygnstant inom mig. Kanske kommer det en flagga till nästa födelsedag... =)