söndag 30 maj 2010

Klippo vs. Dynamark

And the winner is Dynamark!

Motivering: Han startade, han körde, han klippte.


Ärevarvet!

5 kommentarer:

  1. Det ser ju ruskigt bra ut det där! :)

    SvaraRadera
  2. Men var ÄR du och klipper? Så där mycket gräs och långhåriga kossor har ni väl inte i Årsta?! ;)

    Du ser otroligt avspänd ut där på traktorn i alla fall. :)

    SvaraRadera
  3. Ponder: Hörredu, nästan i dina trakter har jag varit! Örsundsbro, typish. Tyvärr inga kossor i Årsta...

    SvaraRadera
  4. This is a really informative knowledge, Thanks for posting this informative Information. Rekryteringsföretag Stockholm

    SvaraRadera