Låter bra. Vad tar ni för en helg?Ha en bra syster-helg!
Ponder: SÅ här i uppstarten är det ganska billigt faktiskt!
Låter bra. Har ni några rum lediga till pingst? ;)
Ponder: Till pingst har vi det rum vi har ledigt. Vi är dock bara bemannade till hälften under den helgen, så servicen kan bli si så där. Speciellt eftersom det är husfrun som huserar någon annanstans mesta tiden av dygnet!
Låter bra. Vad tar ni för en helg?
SvaraRaderaHa en bra syster-helg!
Ponder: SÅ här i uppstarten är det ganska billigt faktiskt!
SvaraRaderaLåter bra. Har ni några rum lediga till pingst? ;)
SvaraRaderaPonder: Till pingst har vi det rum vi har ledigt.
SvaraRaderaVi är dock bara bemannade till hälften under den helgen, så servicen kan bli si så där. Speciellt eftersom det är husfrun som huserar någon annanstans mesta tiden av dygnet!