söndag 13 juni 2010

Min man, han.

Han är så söt ibland.

Idag äter han chilinötter med sked. Annars blir han kladdig om fingrarna och kan inte programmera.

4 kommentarer:

  1. Gud så jag skrattade när jag läste detta!! Jag visade det för R och han log och tyckte det var helt rätt (och så skrattade jag ännu mer)... :)

    SvaraRadera
  2. Therese: Haha! Vaddå, är det där någon vedertagen regel inom utvecklingskretsar??! Haha!

    SvaraRadera
  3. Detta måste jag tipsa maken om! Jag dör ;)

    SvaraRadera
  4. J: Ja, men gör det! Snart följer det med en liten plastsked med chilinötspåsen ska du se!

    SvaraRadera