torsdag 3 juni 2010

Sen har vi det här med konsumtion

Jag har idag beslutat mig för att inte köpa tre billiga saker i framtiden, utan en sak.

En dyr sak.

2 kommentarer:

  1. Så tänker jag ibland också att jag vill göra åsså går jag ändå och gör tvärtemot.

    SvaraRadera
  2. Miriam: Ja, det är ju helt hopplöst! Jag glömmer liksom bort det tills jag hittar på den dyra saken och tänker att jag redan köpt tre billiga...

    Det ska bli bättring! Ska.

    SvaraRadera