Norr Went South
tisdag 20 juli 2010
Bullseye
Nej, vänta nu. Det är ju mitt eget öga. Om någon undrat vad jag har för ögonfärg så är det lite av varje. Fräknarna matchar. Ton i ton liksom. Men ju mer jag tittar på bilden, desto mer tycker jag att mitt öga verkar uppochner.
2 kommentarer:
Ponder
21 juli 2010 kl. 23:58
Jag tycker du har en väldigt fin ögonfärg. :)
Svara
Radera
Svar
Svara
S
22 juli 2010 kl. 09:49
Ponder: Tackar!
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Jag tycker du har en väldigt fin ögonfärg. :)
SvaraRaderaPonder: Tackar!
SvaraRadera