Norr Went South
måndag 26 juli 2010
Unpacked
Tillbaka i storstan. Storväskan är tom och står på vädring. Jag överdrev min
packning
å det grövsta. Jag har kanske använt en åttondel av det jag hade med mig. Men det kunde jag ju inte veta den dagen jag packade?!
2 kommentarer:
T
26 juli 2010 kl. 23:30
Välkommen!
Svara
Radera
Svar
Svara
S
27 juli 2010 kl. 12:01
T: Tackar.
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Välkommen!
SvaraRaderaT: Tackar.
SvaraRadera