fredag 2 juli 2010

Vardagslyx

Mannen står och lagar mat av "det som finns i kylskåpet" och stoppar det i köttfärs. Köttfärsbiffar med kylskåpsrens. Gott!

2 kommentarer:

  1. Mums, låter gott! Färsbiffar är verkligen ett under av variation - man kan stoppa i nästan vad som helst och det blir gott. :)

    SvaraRadera
  2. Ponder: Ja. Lite som pytt-i-panna-biffar!

    Fast jag gillar inte pytt i panna iofs...glädjen i den maten tog skolan bort för länge sen.

    SvaraRadera