Vad snyggt!
Så fint och så mysigt!
Miriam: Jättemysigt ställe i Bandhagen. Dit kanske ni ska turista när ni kommer ner?!
Nej. Bredäng!
underbara bilder! (och underbart café?)
Låter som en utmärkt idé!
fiaelia: Oj, så roligt att du tycker det, eftersom du fotar helt fantastiskt! Caféet är fantastiskt mysigt.Miriam: Eller hur!
Jätte fint kollage. :)
Vad snyggt!
SvaraRaderaSå fint och så mysigt!
SvaraRaderaMiriam: Jättemysigt ställe i Bandhagen. Dit kanske ni ska turista när ni kommer ner?!
SvaraRaderaNej. Bredäng!
SvaraRaderaunderbara bilder! (och underbart café?)
SvaraRaderaLåter som en utmärkt idé!
SvaraRaderafiaelia: Oj, så roligt att du tycker det, eftersom du fotar helt fantastiskt! Caféet är fantastiskt mysigt.
SvaraRaderaMiriam: Eller hur!
Jätte fint kollage. :)
SvaraRadera