torsdag 12 augusti 2010

8 kommentarer:

  1. Miriam: Jättemysigt ställe i Bandhagen. Dit kanske ni ska turista när ni kommer ner?!

    SvaraRadera
  2. underbara bilder! (och underbart café?)

    SvaraRadera
  3. Låter som en utmärkt idé!

    SvaraRadera
  4. fiaelia: Oj, så roligt att du tycker det, eftersom du fotar helt fantastiskt! Caféet är fantastiskt mysigt.

    Miriam: Eller hur!

    SvaraRadera