onsdag 11 augusti 2010

London calling

Ni beresta människor. Var bor man i London om man vill hälsa på hos bland annat Buckingham Palace?

4 kommentarer:

  1. När är det Londondags? Har tyvärr inget att bidra med eftersom min Londonresa börja ha antikstatus.

    SvaraRadera
  2. Miriam: Första advent tror jag att det blev...slutet på November.

    SvaraRadera
  3. Inte på det hotellet jag bodde på iaf! Långt bort, sunkigt och lite läskigt. ;)

    SvaraRadera
  4. Ponder: Oj, läskigt??! Det lät inte bra. Jag hoppas vi hittar något oläskigt, osunkigt och nära. Frågan är bara nära vad?

    SvaraRadera