När är det Londondags? Har tyvärr inget att bidra med eftersom min Londonresa börja ha antikstatus.
Miriam: Första advent tror jag att det blev...slutet på November.
Inte på det hotellet jag bodde på iaf! Långt bort, sunkigt och lite läskigt. ;)
Ponder: Oj, läskigt??! Det lät inte bra. Jag hoppas vi hittar något oläskigt, osunkigt och nära. Frågan är bara nära vad?
När är det Londondags? Har tyvärr inget att bidra med eftersom min Londonresa börja ha antikstatus.
SvaraRaderaMiriam: Första advent tror jag att det blev...slutet på November.
SvaraRaderaInte på det hotellet jag bodde på iaf! Långt bort, sunkigt och lite läskigt. ;)
SvaraRaderaPonder: Oj, läskigt??! Det lät inte bra. Jag hoppas vi hittar något oläskigt, osunkigt och nära. Frågan är bara nära vad?
SvaraRadera