lördag 14 augusti 2010

Man ska inte klaga, men...

Den där järnkuren har inte gjort några större framsteg när det gäller min trötthet. Det är läskigt i huvudet att alltid gå omkring och känna sig lite groggy.

Men jag knallar på och äter några piller till. Det kanske kommer??!

2 kommentarer:

  1. Det kan ta ett tag innan depåerna fylls på igen, och sen är ju inte järn i tablettform det enklaste för kroppen att ta upp tyvärr.

    SvaraRadera
  2. Ponder: Det har jag också hört om pillren, men om hon som tog proverna tycker att jag borde sätta i mig en sån kur, lyder jag order!

    Jag har även försökt att äta järnrik mat.

    SvaraRadera