tisdag 24 augusti 2010

Upplägg

Min PC har en annorlunda överlevnadsstrategi. Man måste lägga sladden över vänster hörn, annars tappar den laddningen. Nu börjar i och för sig även den strategin bli gammalmodig och jag måste komma på nya sätt att leverera power till batteriet.

5 kommentarer:

  1. Haha, det är så kul (el. eg. inte) när man måste göra precis exakt på ett visst sätt för att det ska funka. Totalt osmidigt oftast.

    Mac- vad är det? ;)

    SvaraRadera
  2. Mac - namnet på S's nästa dator. :)

    SvaraRadera
  3. Haha, Ahaaa, då förstår jag! :D

    SvaraRadera
  4. I will get a Mac när den här dör. Jag måste bara vinna på triss först.

    SvaraRadera