Godaste!
Känns som ni äter surströmming hela tiden. Är det så?
Fia: =)Miriam: Ehm...nä. Det här var gång nummer två för året. Så inte överdrivet ofta om du frågar mig!
Men hallå vad sugen jag blev nu, smask!
Omentjej: Investera i en burk vett'ja!
Godaste!
SvaraRaderaKänns som ni äter surströmming hela tiden. Är det så?
SvaraRaderaFia: =)
SvaraRaderaMiriam: Ehm...nä. Det här var gång nummer två för året. Så inte överdrivet ofta om du frågar mig!
Men hallå vad sugen jag blev nu, smask!
SvaraRaderaOmentjej: Investera i en burk vett'ja!
SvaraRadera