söndag 3 oktober 2010

Jul är det snart, hurra!

Idag har jag köpt julklapp nummer tre. Nummer ett och nummer två är beställda. Ute i god tid? Jajjemän! Gillar jag det? Jajjemän!

Dessutom har jag idéer för kommande inköp. Ojojoj. Nu börjar jag känna igen mig själv!

5 kommentarer:

  1. Du är verkligen i bra tid! Jag ska kanske börja fundera på det. Att du hunnit köpa idag dessutom!

    SvaraRadera
  2. fia: På nätet finns ju allt, dygnet runt, alla dagar. Det är bara att klicka!

    SvaraRadera
  3. Ponder: Okej. I alla fall en paus...

    J: I know. Världsrekord!

    SvaraRadera