lördag 2 oktober 2010

Men alltså!

Nu kan man inte lita på mobiltelefonappen heller.

Skrev faktiskt ett inlägg igår, men det syns inte här. Inte ett spår av inlägget, inte ens i telefonen. Hm.

5 kommentarer:

  1. Det är inte i Kavelmora heller.

    SvaraRadera
  2. Fredrik: Men varsch är det??!

    SvaraRadera
  3. Det är lite märkligt om ingen sett det - du har ju faktiskt frågat alla! Jag kan fortsätta leta om du vill…

    SvaraRadera
  4. Fredrik: Ja tack, snälla!!

    SvaraRadera
  5. Men jag börjar tro att det är Ari Hallikainen som tagit det. Han verkar inte klok på en fläck. Så jag tror det är han.

    SvaraRadera