tisdag 12 oktober 2010

Springer runt




Jag springer runt i huvudstaden med ett par skitfina, röda, mjuka skinnhandskar som jag bara älskar!!

5 kommentarer:

  1. Wow, supersnygga! Var har du köpt dem?

    SvaraRadera
  2. GALET SNYGGA! (Japp, det krävdes versaler här)

    SvaraRadera
  3. Omentjej: Tack! Jag har köpt dom på ETC. Märket är typ Goucho eller nåt sånt. Finns säkert på nätet!

    Therese: OJ! Tack!

    SvaraRadera
  4. Och jag blir avis när jag ser detta. Har lyckats, som vanligt, drällar bort mina fina skinnhandskar innan vintersäsongen ens börjat...

    SvaraRadera
  5. Miriam: Det var tråkiga nyheter...

    SvaraRadera