Ohh perfekt balans!
Vad tusan, det borde väl kvalificera? Men kanske en gurkskiva på mackan?
Jag tycker det! Gurkskiva...hm. Om jag kommer ihåg rätt så åt jag nog ett äpple på eftermiddagen. Kanske räddar situationen lite.
All näring man behöver!
Omentjej: Jajjemän! Rabarbern är väl...vitanminrik?! Haha!!
Ohh perfekt balans!
SvaraRaderaVad tusan, det borde väl kvalificera? Men kanske en gurkskiva på mackan?
SvaraRaderaJag tycker det! Gurkskiva...hm. Om jag kommer ihåg rätt så åt jag nog ett äpple på eftermiddagen. Kanske räddar situationen lite.
SvaraRaderaAll näring man behöver!
SvaraRaderaOmentjej: Jajjemän! Rabarbern är väl...vitanminrik?! Haha!!
SvaraRadera