torsdag 7 oktober 2010

Tallriksmodellen

Ikväll har jag ätit middag enligt tallriksmodellen. Två ostmackor, en kexchoklad och ett glas rabarbersaft.

Så kan det bli!

5 kommentarer:

  1. Vad tusan, det borde väl kvalificera? Men kanske en gurkskiva på mackan?

    SvaraRadera
  2. Jag tycker det! Gurkskiva...hm. Om jag kommer ihåg rätt så åt jag nog ett äpple på eftermiddagen. Kanske räddar situationen lite.

    SvaraRadera
  3. Omentjej: Jajjemän! Rabarbern är väl...vitanminrik?! Haha!!

    SvaraRadera