Norr Went South
tisdag 2 november 2010
Frågan är..?
Har jag slutat med godis nu?
Kanske.
1 kommentar:
fia
4 november 2010 kl. 06:30
Skulle tro att det gör man aldrig. Men äta knappt, där är jag just nu.
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Skulle tro att det gör man aldrig. Men äta knappt, där är jag just nu.
SvaraRadera