Får man vänligen be om receptet?
Husligt må jag säga!
Fredrik: Det fick man och nu finns det som ett nytt och alldeles eget inlägg.fia: Nja. Alltså, det var verkligen det enklaste!
Får man vänligen be om receptet?
SvaraRaderaHusligt må jag säga!
SvaraRaderaFredrik: Det fick man och nu finns det som ett nytt och alldeles eget inlägg.
SvaraRaderafia: Nja. Alltså, det var verkligen det enklaste!