Norr Went South
onsdag 24 november 2010
Nu tar jag advent!
Jag har adventspyntat och packat ikväll. Och ätit skumtomtar och lussekatt. Jag har även köpt en av ovanstående adaptrar idag. För imorgon drar jag till London. Så det så!
1 kommentar:
Omentjej
25 november 2010 kl. 10:51
Underbart, det är fint att åka till London i november, ha det så bra!!
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Underbart, det är fint att åka till London i november, ha det så bra!!
SvaraRadera