så ska vi inte prata om den ilska som väller upp inombords nån vecka innan...
Frk S.: Jo, det kan vi göra. Men just smärtan. Den är ju inte från den här planeten ibland!
det är verkligen hatont!
Omentjej: Ja-a!
så ska vi inte prata om den ilska som väller upp inombords nån vecka innan...
SvaraRaderaFrk S.: Jo, det kan vi göra. Men just smärtan. Den är ju inte från den här planeten ibland!
SvaraRaderadet är verkligen hatont!
SvaraRaderaOmentjej: Ja-a!
SvaraRadera