fredag 10 december 2010

Det bästa med branschen?

När man jobbar i en konsultintensiv bransch blir det mycket julgodis i korgar och hinkar. Idag bjöds det bland annat på Djungelvrålsklubbor. Gott!!



3 kommentarer:

  1. Det lät ju helt sjukt gott! Har du många kan väl jag få en i julklapp?
    //Marcell

    SvaraRadera
  2. Men farligt för tungan. Vet du vilka frätskador man får om man äter 10 st efter varandra?? o.O

    SvaraRadera
  3. Marcell: Har du seriöst aldrig provat??! Det är ju inte som originalet. Men galet gott! Dom tog slut på en gång, men jag ska se vad jag kan göra...

    Ponder: Är det? Och nä, jag har aldrig provat tio stycken efter varandra och jag planerar att låta bli!

    SvaraRadera