Norr Went South
torsdag 16 december 2010
Här är jag nu
Högakustenbron.
Eller, nu har vi ju passerat bron. Men jag var där nyss!
1 kommentar:
Omentjej
16 december 2010 kl. 20:56
Åh härligt, ha ett alldeles underbart jullov!!
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Åh härligt, ha ett alldeles underbart jullov!!
SvaraRadera