Det bästa med telefonköer är att man kan bli väldigt kreativ. Idag ritade jag exempelvis av konturerna på min ajfån under den kvart jag var garanterad att sitta i kö. Duktigt!
Jag brukar av någon okänd anledning alltid rita kanelbullar när jag sitter i telefon kö. Kanske för att det är det enda jag kan rita? Ska testa att rita av mobilen nästa gång.
Jag brukar av någon okänd anledning alltid rita kanelbullar när jag sitter i telefon kö. Kanske för att det är det enda jag kan rita? Ska testa att rita av mobilen nästa gång.
SvaraRaderaPonder: Kanelbullar!? Haha! Mobilen är enkelt, man lägger den bara på papperet och ritar av konturerna.
SvaraRaderaHar den antenn?
SvaraRaderaMarcus: Jag tänkte tanken. Men det är lurarna som går in där!
SvaraRadera