lördag 25 december 2010

Nu drar jag på bio med hela familia.

2 kommentarer:

  1. Miriam: Ja, den var ju bra. Men inte jättebra. Jag hade lika gärna kunnat se den hemma i soffan.

    Ett tips är ju att kanske se ettan och tvåan innan. Om du inte har superminne och kommer ihåg allt från de andra filmerna.

    SvaraRadera