fredag 31 december 2010

Nu kör vi!

Nu blir det nyårsfika med kompisar. Sen kör vi hemmakväll i ensamhet. Så fantastiskt skönt det ska bli!!



4 kommentarer:

  1. Härligt! Hoppas ni får ett fint firande och en bra start på det nya året!

    SvaraRadera
  2. Låter ju alla tiders! Jag har firat helt ensam en gång, det var inte alls dumt. Hoppas ni hade en toppenkväll!

    SvaraRadera
  3. Omentjej: Ja, nu blev vi ju inte för oss själva hela kvällen trots allt. Men bra nära var det! Det blev verkligen en toppenkväll i alla fall!

    SvaraRadera