Hur är Årsta?
Det visste inte jag heller... Jag är impad! :)
Sträckte kanske på sig för att se vart ni var?
Fia: Bra!Therese: Jag med!Miriam: Så kanske det var?! Coolt. Men den såg nog inte längre än till parallellgatan. Stackars...
Ja, det är ju så himla långt till norraste norr!
Hur är Årsta?
SvaraRaderaDet visste inte jag heller... Jag är impad! :)
SvaraRaderaSträckte kanske på sig för att se vart ni var?
SvaraRaderaFia: Bra!
SvaraRaderaTherese: Jag med!
Miriam: Så kanske det var?! Coolt. Men den såg nog inte längre än till parallellgatan. Stackars...
Ja, det är ju så himla långt till norraste norr!
SvaraRadera